Přijímač není součástí balení.
Součástí balení jsou dobíjecí Li-ion akumulátory 18500 (2ks).
Všechny vysílače obsahují vždy nejnovější verzi OpenTX
Vysílač je připraven pro české prostředí:
menu a hláškami v českém jazyce,
našimi vzory modelů typu větroň, heli, multikoptera a dalšími,
skripty pro nastavení S6R a S8R v češtině.
Všechny vysílače jsou rovněž zkalibrovány.
Pokud máte zájem o anglickou jazykovou mutaci, napište prosím svůj požadavek do poznámky v objednávce.
S vysílačem nejsou zpětně kompatibilní staré přijímče řady D8 a V8.
Vlastnosti:
ergonomický design
uživatelsky nastavitelný mód rádia
16 reálně vysílaných kanálů (v kombinaci s dalšími moduly a přijímači dokonce i více)
gimbaly s Hallovými senzory
změna módu a nastavení bez otevírání rádia
vysokorychlostní komunikace s interním a externím modulem
interní 450 k, externí 420 k
super nízká latence (celková < 20 ms, nejnižší 12 ms)
kompatibilní s novým typem modulu Lite
OpenTX
vibrační odezva, hlasová odezva přes integrovaný reproduktor nebo do sluchátek
interní anténa a konektor externí antény
128 × 64 displej s podsvícením
S.Port, MicroUSB, konektor sluchátek, slot SD karty
snadno dostupné šachty baterií typu 18500
režim učitel/žák přes 3,5 mm jack nebo bezdrátově
nabíjení baterií v rádiu přes USB port
integrované šestiosé gyro
Specifikace:
modelové jméno: Taranis X-Lite S
počet kanálů: 24/16
vysílací standard: EU LBT podle ETSI EN 300 328 V1.9.1
pracovní napětí: 6–8,4 V (baterie 2 × 18 500)
spotřeba: 190 mA @ 7,4 V
pracovní teplota: - 20–60 ℃
LCD obrazovka: 128 × 64 bodů
paměť pro modely: 60 (rozšířitelná na SD kartu)
port učitel/žák: ano
bezdrátový učitel/žák: ano
kompatibilita přijímačů s ACCESS protokolem a D16
Změna módu rádia
Rádio je koncipováno s uživatelsky nastavitelnými módy. Zezadu rádia jsou 4 díry pro zašroubování přiložených šroubů. Dbejte zvýšené opatrnosti při volbě šroubků a jejich umístění. V plastovém výlisku jsou zapuštěné kovové matky a tak by šroubování mělo být snadné a jemné. Pokud tomu tak není, může to být známka nečekané překážky a může dojít k poškození rádia.
Dlouhý šroubek zašroubujeme až na doraz pro odstavení centrovacího ramene, krátký šroubek tak, jak Vám bude vyhovovat síla brzdění.